CursorsFree Cursors
Hjärtats mening - Hjärtats mening - texter från insidan

Ärlig tillbaka! :)

Anna om Dikt: Kärleken:
hej! du skriver att du har hittat på den. En kompis till mig har nästan en lika dan dikt men hon har inte med blommerna. Jag var med när hon skriv den så undra var du har hittat den???? Sorry jag är bara ärlig


Hej!

Jag har absolut skrivit den själv, den var som sagt till min pappa och Lena när de gifte sig för 2,5 år sedan. Skulle aldrig ta någons dikt, inte ens "härma". Varit med om kopierade texter själv, så, nej du, inget jag skulle göra. Tro mig när jag säger att jag inte hämtat dikten från någon annan stans än från mina egna ideér.

Typiskt ... Måste börja blogga igen snart, saknar skrivandet :)
13 Januari, 01:11

Kommentarer för inlägget
Postat av: Rosita

Åååh härligt! :)

2011-01-17 @ 21:10:48
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Louise

Kan du hjälpa mig fixa min header? Skulle vara skitnaajs! :D Snälla, snälla, snälla! :D:D

2011-03-20 @ 15:56:43
URL: http://hesti.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Saknar ditt skrivande Frida! :) jag har haft väärldens längsta skrivpaus, men nu så har jag börjat igen och herreguud vad jag märker att jag har saknat det. Det är liksom en del av mig och jag verkligen känner hur mycket passion jag har för det! :D hoppas du börjar skriva igen snart på bloggen, kommer alltid kolla in lite då och läsa dina noveller :) // Noescape

2011-11-11 @ 21:49:58
Postat av: Sara H

Åh, typiskt att jag inte hittade hit tidigare. Du skriver ju riktigt bra och jag hoppas att du kommer tillbaka nån dag. :)

2012-01-11 @ 01:52:44
URL: http://sarajohannaholmstrom.blogspot.coma

Jag tittar alltid in hos dig, så länge du inte har skrivit något i stil med "kolla gärna in min blogg" eller någon annan reklam. Det gör mig inte ett dugg intresserad av din blogg.

Vi börjar med vad du heter:
Är du här ofta?

Sedan kan du skriva i din e- postadress här, bara jag kan se den, men det är frivilligt:
Har du en hemsida jag kan besöka?

Efter det skriver du din kommentar:

Trackback