CursorsFree Cursors
Hjärtats mening - Hjärtats mening - texter från insidan

Människors omtanke är mitt guld

Olivia om Våra drömmar förblev drömmar:
otroligt fin text!
jag kunde inte hålla tårarna inne när jag läste den
den är väldigt känslogripande
08 Maj, 17:31  
Olivia om Blodigt:
jättefina texter
och det är synd att du inte kan lägga ut allt på internet bara för att vissa kopierar
men tror iaf att det kommer bli något stort av dej om du bara fortsätter att skriva
________________________________________________________________________________________________

Vem var så gullig och skrev detta till mig? Tack så mycket, jag blev jätte glad! Skrivandet är så viktigt för mig, så ni kan ju förstå hur glad jag blir när ni uppmuntrar mig! :D

Kommentarer för inlägget
Postat av: Anonym

Kikar förbi bara :) allt bra med dig? :)

2010-06-12 @ 12:52:06
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Louise

Heej gumman! :) allt bra med dig? det var länge sedan. Men jag har haft en lång bloggpaus men nu är jag tillbaka igen! :)

2010-11-23 @ 12:36:31
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Jag tittar alltid in hos dig, så länge du inte har skrivit något i stil med "kolla gärna in min blogg" eller någon annan reklam. Det gör mig inte ett dugg intresserad av din blogg.

Vi börjar med vad du heter:
Är du här ofta?

Sedan kan du skriva i din e- postadress här, bara jag kan se den, men det är frivilligt:
Har du en hemsida jag kan besöka?

Efter det skriver du din kommentar:

Trackback