CursorsFree Cursors
Hjärtats mening - Hjärtats mening - texter från insidan

Kikar in

I flera månader efter det att jag lagt ner min blogg loggade jag ändå in varje dag för att kolla statistiken och inte låta mina bloggminnen ruttna helt och hållet... Jag hade ganska hög statistik, runt en 70 stycken per dag, trots att jag inte uppdaterade. Men nu när jag kikade in igen... haha, två besökare! Grymt stolt!

Lite som har hänt under min tystnad...
Jag vet inte ens om ni finns kvar där ute, mina läsare, fast några av er har ju kvar mig på bloglovin. Ville egentligen bara höra av mig.

Jag har inte skrivit mycket alls under tiden som jag inte bloggat. Det är så. Vissa perioder kan jag skriva i mängder utan att orden dör ut, men sen plötsligt drar en kuslig vind över mig och jag kan plötsligt inte skriva en vanlig hälsningsfras utan att det låter dött och tråkigt.

Jag börjar känna mig på hugget att börja skriva igen. Kittlas i fingrarna, Microsoft talar till mig, haha. :)

Helt ointressant fakta - jag har fyllt femton! Inte så speciellt egentligen och det var för nästan exakt två månader sedan jag fyllde år, men det känns skönt att slippa "fjortisstämpeln" i pannan. Men jag fick en I- pod och ni anar inte hur mycket jag drogar musik.

Jag spelar fortfarande piano och innebandy. På piano lär jag mig själv just nu Fairytale, den från Shrek ni vet. Den är så fin! Sedan övar jag på Morgonstund ur Gynt på pianolektionerna.


Jag har fått hem en till liten kanin! En liten hane blev det vid namn Zorro. På bilden är han bara nio veckor. Nu är han ca 12 veckor.

Läste föresten igenom ett par böcker som jag skrivit när jag var sex och sju år... hjälp säger jag bara. Det var som om man ville gråta. Där måste jag faktiskt få skryta lite om mig själv - jag har blivit bättre. Hehe :)


Me :)

Men usch, varför sätter jag in en vinterbild när sommaren äntligen har attackerat? ;)

Bloggen är inte startad på nytt. Om det finns några där ute som läser detta ändå och som skulle tycka det var kul om jag publicerade en text/dikt eller liknande skulle jag kanske kunna göra det. Det var ju trots allt därför denna blogg skapades från början. :)

Ha det gött people, för nu ska jag droga lite musik, innan till och med jag inser att det vore bra med lite läxor. ;)


Kommentarer för inlägget
Postat av: Ebba

yaaay, Frida is back! <33<33

jag visste att du inte kunde hålla dig ifrån

skrivandet :P

2010-07-03 @ 16:01:50
Postat av: Beatrix

en sådan liten söt kanin!

2011-04-18 @ 19:48:15
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Jag tittar alltid in hos dig, så länge du inte har skrivit något i stil med "kolla gärna in min blogg" eller någon annan reklam. Det gör mig inte ett dugg intresserad av din blogg.

Vi börjar med vad du heter:
Är du här ofta?

Sedan kan du skriva i din e- postadress här, bara jag kan se den, men det är frivilligt:
Har du en hemsida jag kan besöka?

Efter det skriver du din kommentar:

Trackback